V době, kdy se publikum stále více přesouvá do digitálního prostředí a stává se roztříštěnějším, musejí vysílatelé a kulturní instituce pružně reagovat a přizpůsobovat své přístupy k obsahu. Panel se zaměří na to, jak média a platformy v Evropě inovují své strategie - od vlastních kanálů přes spolupráci s externími partnery až po působení na sociálních sítích.
Díky konkrétním příkladům z praxe a zkušenostem editorů, digitálních expertů a producentů z celé Evropy představí diskuse nové modely vzniku a šíření kulturního obsahu. Pozornost bude věnována také propojení lineárních a digitálních týmů a tomu, jak moderní pracovní postupy reagují na výzvy digitálního věku - především na otázky viditelnosti, vyprávění příběhů a zapojení publika.
Moderátor:
Stephen James-Yeoman, commissioning executive, BBC Arts & Classical Music TV, BBC, Velká Británie
Panelisté:
Franziska Facile, ředitelka audiovizuální sekce, Stage+, Německo
Lia Navarrete, editorka a manažerka sociálních sítí, RTBF, Belgie
FTV, Francie (jméno bude upřesněno)
Diskuse proběhne v angličtině.